Over Office support
Dienst
Office support
Naast uw boekhouding zijn er meerdere zaken waar u als ondernemer mee te maken krijgt om uw onderneming zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.
Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan het versturen van mailing, maken van presentaties en organiseren van evenementen voor uw (potentiële) klanten.
Door het opnemen van uw producten/leveranciers/klanten in een overzichtelijke database bent u snel op de hoogte van de zaken die spelen. En met duidelijke omzetvergelijkingen kunt u bepalen waar uw aandacht op gevestigd dient te worden.
Ook voor deze diensten kunt u een beroep doen op Vina, evenals het notuleren bij vergaderingen en het uitwerken van verslagen.
Afhankelijk van uw wensen op administratief / secretarieel gebied, is alles bespreekbaar bij Vina.
Uiteraard wordt alle informatie met de grootst mogelijke discretie behandeld.
Wat valt er onder?
- Management assistent
- Email beheer
- Agenda beheer
- Organiseren vergaderingen
- plannen data
- uitnodigen deelnemers
- agenda overleg
- reserveren locatie
- catering
- notuleren
- opstellen actielijst
- conference call
- Verzorgen correspondentie en mailing
- Digitaliseren en archiveren
Aanmaken en bijwerken databases (producten/leveranciers/klanten) - Opstellen contracten en rapportages
- Aanmaken dossiers
(Personeels)ledenadministratie - Uitwerken dictaten, verslagen en rapporten
- Powerpoint presentaties
- Ondersteuning bij werving & selectie
- Opzetten/adviseren administratieve organisatie
