Over Office support

Dienst

Office support

Naast uw boekhouding zijn er meerdere zaken waar u als ondernemer mee te maken krijgt om uw onderneming zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan het versturen van mailing, maken van presentaties en organiseren van evenementen voor uw (potentiële) klanten.

Door het opnemen van uw producten/leveranciers/klanten in een overzichtelijke database bent u snel op de hoogte van de zaken die spelen. En met duidelijke omzetvergelijkingen kunt u bepalen waar uw aandacht op gevestigd dient te worden.

Ook voor deze diensten kunt u een beroep doen op Vina, evenals het notuleren bij vergaderingen en het uitwerken van verslagen.
Afhankelijk van uw wensen op administratief / secretarieel gebied, is alles bespreekbaar bij Vina.

Uiteraard wordt alle informatie met de grootst mogelijke discretie behandeld.

 

Wat valt er onder?

  • Management assistent
  • Email beheer
  • Agenda beheer
  • Organiseren vergaderingen
    • plannen data
    • uitnodigen deelnemers
    • agenda overleg
    • reserveren locatie
    • catering
    • notuleren
    • opstellen actielijst
    • conference call
  • Verzorgen correspondentie en mailing
  • Digitaliseren en archiveren
    Aanmaken en bijwerken databases (producten/leveranciers/klanten)
  • Opstellen contracten en rapportages
  • Aanmaken dossiers
    (Personeels)ledenadministratie
  • Uitwerken dictaten, verslagen en rapporten
  • Powerpoint presentaties
  • Ondersteuning bij werving & selectie
  • Opzetten/adviseren administratieve organisatie

Kom in contact

Benieuwd wat ik voor u of uw organisatie kan betekenen?

Neem dan contact op.